13:44 Орієнтовна схема самоаналізу уроку |
Орієнтовна схема самоаналізу уроку 1. Чи відповідає мій урок програмі? 2. Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання? 3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням? 4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні? 5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювались внутрішньопредметний і міжпредметний зв'язки? 6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи були вдалими вибір і поєднання? 7. Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці? Чи були вдалими їх вибір і поєднання? 8. Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів? 9. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися обсяг і складність домашнього завдання? Чи було воно диференційованим? 10. Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів? Заступник директора з НР Т.О. Ананова За матеріалами http://semeniv.ho.ua/ |
|
Всього коментарів: 0 | |