13:39
Програма спостережень на уроці
Програма спостережень на уроці
1. Як вирішуються на уроці основні освітні задачі, включаючи формування загальних і спеціальних умінь і навичок навчальної праці.
2. Як вирішуються на уроці задачі формування світогляду, морального, трудового, фізичного та естетичного виховання.
3. Як вирішуються на уроці задачі розвитку інтересу до навчання, мислення, свободи, емоційної сфери діяльності.
4. Як ураховуються особливості класу при плануванні та рішенні задач уроку.
5. Оптимальність обраної структури уроку й темпу його проведення.
6. Оптимальність змісту уроку (обсяг, складність, доступність, науковість, міжпредметні зв'язки тощо).
7. Оптимальність обраних методів навчання (мета уроку, специфіка класу, тема): словесні наочні та практичні, індуктивні та дедуктивні, репродуктивні та пошукові методи самостійної роботи, методичне стимулювання методів контролю, ефективності контролю.
8. Оптимальність сполучення форм навчання на уроці (загальнокласних, групових, індивідуальних). Диференційований підхід до слабовстигаючих і найбільш підготовлених учнів.
9. Оптимальність застосування різноманітних засобів на уроці.
10. Морально-психологічна та емоційна атмосфера на уроці. Особистісний вплив учителя.
11. Оптимальність обсягу складності домашнього завдання та способів інструктування з його виконання.
12. Результативність уроку:
а) ступінь засвоєння учнями основних понять, фактів, спеціальних умінь і навичок;
б) оцінка очікуваних змін у розвитку інтересу до навчання, свободи, емоційності, загальнонавчальних умінь і навичок, уміння виділяти головне, планувати відповідь, працювати з книгою, картою, здійснювати самоконтроль, у належному темпі читати та писати;
в) оцінка очікуваних змін у рівні вихованості школярів.
Недоліки - учителям не вдаються два типи уроків:
а) пояснення нового матеріалу;
б) повторення.
Не приділяється велика частина часу на пояснення й первинне закріплення нового матеріалу, немає системи підготовчих вправ, пояснення проходить швидко, не організована достатня кількість практичних дій, немає реалізації дидактичних цілей, погано виконуються вправи підручника, підручник використовується на 20 %, учителі вибирають більш легкі вправи. Необхідно звернути увагу на роботу з підручником. При рішенні задач переважають фронтальні методи. Наступність: учителі середніх класів не знають програми початкових класів.

Заступник директора з НР Т.О. Ананова
За матеріалами http://semeniv.ho.ua/
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 622 | Додав: Тетяна | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]