Схема аналізу процесу формування загальнонавчальних умінь і навичок - 8 Березня 2012 - Блог - Лошкарівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Четвер, 08.12.2016, 09:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Лошкарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Блог

Головна » 2012 » Березень » 8 » Схема аналізу процесу формування загальнонавчальних умінь і навичок
13:41
Схема аналізу процесу формування загальнонавчальних умінь і навичок
Схема аналізу процесу формування загальнонавчальних умінь і навичок

1. Навчально-організаційні
Учитель на уроці:
оголошує мету уроку;
визначає задачу конкретного етапу уроку;
учить планувати виконання завдання;
учить знаходити найбільш раціональні способи виконання;
учить самооцінці виконуваної роботи.
Учень на уроці:
виконує відповідну роботу, наслідуючи вчителя;
вносить свої елементи;
використовує знання про спосіб творчої діяльності;
опановує відповідні вміння.
2. Навчально-інтелектуальні
Учитель на уроці:
продумано працює над інтелектуальними вміннями та навичками;
реалізує міжпредметну методику їхнього формування;
погоджує свої дії з іншими викладачами;
спирається на вже відоме учням;
уводить уміння практично;
уводить уміння з поясненням їхньої теоретичної основи;
розвиває вміння далі.
Учень на уроці:
використовує вміння правильно, упевнено;
допускає помилки, використовує операції не цілком;
не володіє сформованим інтелектуальним умінням.
3. Навчально-інформаційні
Учитель на уроці:
приділяє увагу процесу читання;
методично підготовлює введення в урок активного читання;
здійснює диференційований підхід у формуванні навичок читання.
Учень на уроці:
читає в нормі, вище норми, нижче норми (основні недоліки).
Учитель:
навчає продуктивним методам роботи з підручником;
визначає характер пізнавальної діяльності при роботі з підручником (відтворення, творче осмислення, застосування);
учить працювати з планом, тезами, конспектом, схемами, таблицями, діаграмами.
Учень:
працює з підручником недостатньо самостійно й упевнено;
утруднюється в роботі з планом, тезами тощо;
володіє прийомами роботи з підручником.
Учитель:
залучає додаткову літературу під час пояснення нового матеріалу;
учить працювати з додатковою літературою з предмета;
включає елементи бібліографічної грамотності в заняття з учнями.
Учень:
уміє працювати з додатковою літературою;
володіє бібліографічною грамотністю;
не звертається до додаткової літератури.
4. Навчально-комунікативні
Учитель на уроці:
розвиває увагу учнів;
навчає слухати та записувати пояснення вчителя, іноді відповідь учня;
розвиває монологічну мову;
розвиває діалогову мову, уміння ставити запитання.
Учень:
управляє власною увагою;
слабко управляє власною увагою;
уміє ставити запитання, включатись у діалог;
формує основні типи монологічної мови.

Автор: Л. Ромадіна
За матеріалами: Освіта.ua
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 329 | Додав: Тетяна | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz