Шляхи вдосконалення роботи школи з профілактики правопорушень - 18 Березня 2014 - Лошкарівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Четвер, 08.12.2016, 09:51
Вітаю Вас Гість | RSS

Лошкарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Березень » 18 » Шляхи вдосконалення роботи школи з профілактики правопорушень
16:49
Шляхи вдосконалення роботи школи з профілактики правопорушень
27 лютого на базі методкабінету відділу освіти відбулося засідання круглого столу з теми профілактики правопорушень серед учнівської молоді. З питання «Шляхи вдосконалення роботи школи з профілактики правопорушень» виступила заступник директора з виховної роботи Лошкарівської ЗОШ І-ІІІ ст. Ю.В.Сацик

Шляхи вдосконалення роботи школи з профілактики правопорушень
Організація та проведення профілактичної правовиховної роботи, спрямованої на зниження рівня злочинності серед дітей і молоді, є одним з актуальних і важливих завдань, що стоять перед педагогічними колективами.
Проблема «важких» дітей та підлітків постійно турбує дорослих. Проблемні діти були, є і будуть. Дуже часто спілкування з такою категорією неповнолітніх засмучує педагогів і батьків, викликає в них почуття безнадії і невпевненості у виборі форм та методів виховних впливів. Не можна забувати про те, що такі діти гостро потребують підтримки, співучасті та співчуття оточуючих. Їм необхідна увага з боку однолітків, вчителів, індивідуальний підхід, систематичний контроль, практична допомога у розв’язанні складних життєвих проблем.
Більшість таких дітей мають девіантну поведінку.
Девіантна поведінка – поняття, що означає відхилення від прийнятих у людському середовищі норм.
До причин появи девіацій належать:
- помилки сімейного виховання ;
- негативний вплив середовища;
- біологічні фактори (здоров’я, вік, індивідуальні особливості та можливості)
- недостатня самооцінка.
Негативний вплив на підлітка чинить сім’я : ступінь її благополуччя, контроль батьків за поведінкою дитини, вміння помітити зміни в поведінці дитини та своєчасно прийти на допомогу, уміння батьків розв’язувати конфліктні ситуації, які створює сама дитина, навіть несвідомо.
Водночас важливий вплив на формування підлітка має школа, яка ніколи не стоїть осторонь від проблем учнів.
Взаємодія класного керівника, заступника директора з виховної роботи, громадського інспектора, шкільної медичної сестри має на меті спільне виявлення проблем, що виникають у дитини або групи дітей у поведінці, яка може привести до правопорушень.
На базі школи для запобігання правопорушень створену Раду профілактики правопорушень, яка має свої функції, мету і завдання.
Створити максимально сприятливі умови для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків, з метою запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей та підлітків.
- подолання в свідомості учнів окремих помилкових поглядів;
- Формування в учнів правових понять, які б регулювали їхню поведінку;
- Вироблення в них навичок і звичок правомірної поведінки;
- Протистояння негативним явищем та впливом
На превеликий жаль, відсоток правопорушень які скоїли підлітки великий.
Підлітків характеризує легкість виникнення переживань емоційного порушення їм складно стримувати свої радість і горе, образу і гнів. Потрібно навчати їх володіти своїми емоціями, усвідомлювати їх, говорити про них, виявляти в культурних формах.
Педагогічний колектив нашої школи намагається знаходити шляхи вдосконалення роботи з дітьми девіантної поведінки та тими, які схильні до такої поведінки. При проведенні профілактичних заходів педагогічні працівники використовують різні форми і методи: профілактичні бесіди, бесіди-настанови, інформаційні ті класні години, усні журнали, засідання круглого столу, диспути, дискусії, вікторини. Учні залучаються до позакласних заходів та гурткової роботи, бо зайнятість молоді в позаурочний час суттєво впливає на зниження рівня правопорушень серед дітей і молоді. Учні із багатодітних сімей та сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах активно залучаються до роботи у секторах учнівського самоврядування «ТЕМП».
Один із дієвих засобів впливу на поведінку та навчання учнів є відвідування сімей та проведення бесід з батьками.
Ще хочу добавити, що діяльність учнів у колективних творчих справах, у волонтерських загонах не тільки відволікає їх від безцільного марнування вільного часу, а й виховує законослухняну, порядну людину, формує непримиренне ставлення до негативних явищ життя.
Кожен класний керівник, плануючи свою виховну роботу з класом, окремим пунктом виносить проведення заходів по профілактиці правопорушень щомісячно.
Щоквартально проводимо моніторинг роботи школи по профілактиці правопорушень. Звітуємося по статистичним даним, проведеним заходам, передаємо банк даних на учнів, що скоїли злочин та учнів, схильних до бродяжництва. Учнів, що скоїли злочин та учнів, схильних до бродяжництва у Лошкарівській ЗОШ І-ІІІст.
немає.
Переглядів: 189 | Додав: Юлія_С | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1  
Молодець, Юля Володимирівна

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz