П`ятниця, 21.09.2018, 19:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Лошкарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Для батьків » Все для розвитку дитини » Якщо в домі обдарована дитина... (Розвиваємо творчі здібності)
Якщо в домі обдарована дитина...
ДиректорДата: Вівторок, 06.03.2012, 04:57 | Повідомлення # 1
Полковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 13
Репутація: 0
Статус: Offline
Рекомендації батькам, які мають обдарованих дітей

1. Батьки повинні бути взірцем (найбільш ефективний у дошкільному і молодшому шкільному віці).
2. Предметно-просторове середовище передбачає створення вдома атмосфери, що сприяє прояву й розвитку творчих здібностей дитини.
3. Слід «заражати» дітей своєю любов’ю до творчості.
4. Бути гнучким, зважати на ситуацію.
5. Виховувати в собі звичку якнайчастіше говорити «так».
6. Використовувати демократичний стиль спілкування.
7. Боротися з різноманітними проявами конформізму.
8. Усіляко підтримувати самостійність дитини.
9. Пропонувати дитині такий матеріал, з яким дорослому самому подобається працювати.
10. Не боятися і не уникати несподіваних запитань.
 
Гість =)Дата: Четвер, 15.03.2012, 13:12 | Повідомлення # 2
Група: Гости





А що для розвитку творчості дитини можна знайти в школі, якщо в сільскій місцевості не має можливості для розвитку!!! Як знайти наставника для дитини, якщо батьки не розуміються в творчості????
 
ІнформатикДата: Понеділок, 19.03.2012, 10:33 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Гість =))
А що для розвитку творчості дитини можна знайти в школі, якщо в сільскій місцевості не має можливості для розвитку!!! Як знайти наставника для дитини, якщо батьки не розуміються в творчості????

ВСІ не розуміються? smile От давайте і допоможемо разом тим, хто не розуміється. Підкажемо. wink
 
ІнформатикДата: Понеділок, 19.03.2012, 11:01 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Репутація: 0
Статус: Offline
"Письменник"

Складіть жартівливу історію про ………
 собаку, яка жила в холодильнику;
 гуся, що любив грати у футбол;
 мишу, яка грала на піаніно;
 козу, яка хотіла навчитися плавати;
 кота, який дуже боявся мишей.
 
ІнформатикДата: Понеділок, 19.03.2012, 11:25 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Гість =))
А що для розвитку творчості дитини можна знайти в школі, якщо в сільскій місцевості не має можливості для розвитку!!!

До речі, Ви не звернули уваги на те, що переважна більшість творчих геніїв народилася і зросла саме в сільській місцевості. Широта обрію породжує широту мислення. А знаючи біографію Шевченка, соромно плакати над відсутністю засобів сьогодні.
Тому я бажаю усім нам творчого натхнення і мудрості у плеканні молодого покоління.
 
ІнформатикДата: Понеділок, 19.03.2012, 11:36 | Повідомлення # 6
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Репутація: 0
Статус: Offline
"Навпаки"

Перед дітьми ставлять завдання назвати слово, що означає протилежне названому вихователем:
холодний — гарячий,
білий — ... (чорний),
швидкий — ... (повільний).
Гру можна ускладнити — називати багатозначні слова:
свіжий (хліб) — черствий,
свіжий (вітер) — ... (теплий),
свіже (молоко) — ... (кисле).
Дії:
плакати - ... (сміятись),
закривати - ... (відкривати).
рости - ... (в'янути),
бігти - ... (стояти).
Можна називати не тільки ознаки, а й явища:
вітер — ... (затишок),
світло — ... (темрява).
Функції:
олівець малює — ... (гумка витирає),
голка шиє — ... (ножиці ріжуть),
лампа світить — ... (штора затуляє світло).

"Знайди нове призначення"

Дітям пропонують знайти нове призначення для знайомих предметів.
Ложка — совок для ігор з піском, як знаряддя для викладення візерунка, металобрухт; молоток; засіб для вимірювання тощо.
До уваги беруться найфантастичніші пропозиції.
 
ІнформатикДата: Понеділок, 19.03.2012, 11:43 | Повідомлення # 7
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 42
Репутація: 0
Статус: Offline
Ці завдання видаються легкими на перший погляд. А спробуйте лише швидко відповісти!

"Ким (чим) буде?"

Назвати ким (чим) буде предмет через деякий час.
Хлопчик — чоловіком,
жолудь — дубом,
дошка — будинком, меблями,
дерево — дошкою,
тісто — хлібом.

"Що може бути таким?"

Називається дві-три ознаки, а діти називають предмети, яких вони можуть стосуватись.
Білий, холодний — сніг, морозиво, молоко.
Білий, гарячий — каша, молоко.
Білий, пухнастий — хутро, цуценя, кошеня, сніг.

"Пошуки аналогій"

Визначаються конкретні значення якогось поняття для різних предметів.
Одяг: для людини — пальто, шуба, светр;
для тварини — хутро;
для дерева — кора, листя;
для овочів — шкірка;
для насіння — лушпиння.
Житло: для людини — будинок;
для тварин — нора, барліг;
для рослин — ліс, парк;
для овочів — город;
для черепахи — панцир.
 
Форум » Для батьків » Все для розвитку дитини » Якщо в домі обдарована дитина... (Розвиваємо творчі здібності)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz