1. Батьки повинні бути взірцем (найбільш ефективний у дошкільному і молодшому шкільному віці). 2. Предметно-просторове середовище передбачає створення вдома атмосфери, що сприяє прояву й розвитку творчих здібностей дитини. 3. Слід «заражати» дітей своєю любов’ю до творчості. 4. Бути гнучким, зважати на ситуацію. 5. Виховувати в собі звичку якнайчастіше говорити «так». 6. Використовувати демократичний стиль спілкування. 7. Боротися з різноманітними проявами конформізму. 8. Усіляко підтримувати самостійність дитини. 9. Пропонувати дитині такий матеріал, з яким дорослому самому подобається працювати. 10. Не боятися і не уникати несподіваних запитань.
Дата: Четвер, 15.03.2012, 13:12 | Повідомлення # 2
Група: Гости
А що для розвитку творчості дитини можна знайти в школі, якщо в сільскій місцевості не має можливості для розвитку!!! Як знайти наставника для дитини, якщо батьки не розуміються в творчості????
А що для розвитку творчості дитини можна знайти в школі, якщо в сільскій місцевості не має можливості для розвитку!!! Як знайти наставника для дитини, якщо батьки не розуміються в творчості????
ВСІ не розуміються? От давайте і допоможемо разом тим, хто не розуміється. Підкажемо.
Складіть жартівливу історію про ……… собаку, яка жила в холодильнику; гуся, що любив грати у футбол; мишу, яка грала на піаніно; козу, яка хотіла навчитися плавати; кота, який дуже боявся мишей.
А що для розвитку творчості дитини можна знайти в школі, якщо в сільскій місцевості не має можливості для розвитку!!!
До речі, Ви не звернули уваги на те, що переважна більшість творчих геніїв народилася і зросла саме в сільській місцевості. Широта обрію породжує широту мислення. А знаючи біографію Шевченка, соромно плакати над відсутністю засобів сьогодні. Тому я бажаю усім нам творчого натхнення і мудрості у плеканні молодого покоління.
Перед дітьми ставлять завдання назвати слово, що означає протилежне названому вихователем: холодний — гарячий, білий — ... (чорний), швидкий — ... (повільний). Гру можна ускладнити — називати багатозначні слова: свіжий (хліб) — черствий, свіжий (вітер) — ... (теплий), свіже (молоко) — ... (кисле). Дії: плакати - ... (сміятись), закривати - ... (відкривати). рости - ... (в'янути), бігти - ... (стояти). Можна називати не тільки ознаки, а й явища: вітер — ... (затишок), світло — ... (темрява). Функції: олівець малює — ... (гумка витирає), голка шиє — ... (ножиці ріжуть), лампа світить — ... (штора затуляє світло).
"Знайди нове призначення"
Дітям пропонують знайти нове призначення для знайомих предметів. Ложка — совок для ігор з піском, як знаряддя для викладення візерунка, металобрухт; молоток; засіб для вимірювання тощо. До уваги беруться найфантастичніші пропозиції.
Ці завдання видаються легкими на перший погляд. А спробуйте лише швидко відповісти!
"Ким (чим) буде?"
Назвати ким (чим) буде предмет через деякий час. Хлопчик — чоловіком, жолудь — дубом, дошка — будинком, меблями, дерево — дошкою, тісто — хлібом.
"Що може бути таким?"
Називається дві-три ознаки, а діти називають предмети, яких вони можуть стосуватись. Білий, холодний — сніг, морозиво, молоко. Білий, гарячий — каша, молоко. Білий, пухнастий — хутро, цуценя, кошеня, сніг.
"Пошуки аналогій"
Визначаються конкретні значення якогось поняття для різних предметів. Одяг: для людини — пальто, шуба, светр; для тварини — хутро; для дерева — кора, листя; для овочів — шкірка; для насіння — лушпиння. Житло: для людини — будинок; для тварин — нора, барліг; для рослин — ліс, парк; для овочів — город; для черепахи — панцир.