Тема: Шарль Бодлер – пізній романтик і предтеча символізму. Мета. Познайомити учнів з неординарною особистістю поета. Розповісти про оцінку творчості Бодлера його сучасниками-поетами, звернути увагу учнів на вплив дитячих та юнацьких вражень поета на подальше становлення творця, залучити учнів до самостійної роботи з літературною критикою. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. |
Цей матеріал подано в різноманітних формах. Це – кросворди, вікторини, зашифровки. Усі вони пов’язані з темами уроків з природознавства і спрямовані на досягнення поставленої мети уроку.
Працювати з цікавим матеріалом можна на різних етапах уроку, індивідуально, групами чи з цілим класом. Вчитель, який використовує цей матеріал розвиває пізнавальну активність, виробляє самостійність мислення у дітей, вміння логічно і чітко мислити, засвоїти програмовий матеріал з математики та усвідомлено застосовувати здобуті знання, а й сформувати у школярів жвавий інтерес як до математики, так і до екологічних знань, виховувати любов і бережне ставлення до всього живого.
Тестові завдання з природознавства допоможуть вчителю перевірити знання учнів з даної теми. |