Програма спостережень на уроці
1. Як вирішуються на уроці основні освітні задачі, включаючи формування загальних і спеціальних умінь і навичок навчальної праці.
2. Як вирішуються на уроці задачі формування світогляду, морального, трудового, фізичного та естетичного виховання.
3. Як вирішуються на уроці задачі розвитку інтересу до навчання, мислення, свободи, емоційної сфери діяльності.
4. Як ураховуються особливості класу при плануванні та рішенні задач уроку.
5. Оптимальність обраної структури уроку й темпу його проведення.
6. Оптимальність змісту уроку (обсяг, складність, доступність, науковість, міжпредметні зв'язки тощо).
7. Оптимальність обраних методів навчання (мета уроку, специфіка класу, тема): словесні наочні та практичні, індуктивні та дедуктивні, репродуктивні та пошукові методи самостійної роботи, методичне стимулювання методів контролю, ефективності контролю.
8. Оптимальність сполучення ... Читати далі »
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 622 | Додав: Тетяна | Дата: 08.03.2012 | Коментарі (0)

Сучасні вимоги до уроку. Вимоги до побудови уроку
1. Відповідність уроку програмі за місцем і часом.
2. Структура уроку та доцільність етапів, їх співвідношення за часом.
3. Ідейність і науковість.
4. Естетичне виховання, емоційні сторони уроку.
5. Подача нового матеріалу.
6. Дотримання принципів розвивального навчання.
7. Зв'язок із життям.
8. Наочність навчання, використання ТСО.
9. Робота з книгою.
10. Зародження нових понять, радість пізнання.
11. Організація тренувальних вправ.
12. Самостійність у роботі учнів.
13. Активність та ініціатива учнів.
14. Охоплення учнів різноманітними формами роботи.
15. Охоплення усною та мовною практикою.
16. Індивідуальний підхід (увага до здібних, робота з відстаючими).
17. Організація перевірки знань учнів.
18. Глибина та міцність знань учнів.
19. Відповідність оцінок та анотації до н ... Читати далі »
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 640 | Додав: Тетяна | Дата: 08.03.2012 | Коментарі (0)

Сучасні вимоги до уроку
Урок - це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними тимчасовими рамками етап
навчально-виховного або, як зараз кажуть, педагогічного процесу
У ньому представлені всі основні елементи навчально-виховного процесу: цілі та задачі, зміст, форми, технологія, методи, засоби, контроль та оцінювання, тобто вся організаційна структура. Якість уроку залежить від правильного визначення кожного з цих компонентів та їх раціонального поєднання.
Вибудовуючи урок, необхідно визначити не тільки те, яка навчальна інформація чи способи дії повинні бути засвоєні, а й на якому рівні вони мають бути засвоєні на конкретному уроці. Але оскільки урок - це ланка цілісного навчального, розвивального та виховного процесу, відтак, не на кожному уроці основний його зміст може бути засвоєний на всіх трьох рівнях:
сприйняття, осмислення й запам'ятовування;
застосування знань і навичок за зразком;
застосув ... Читати далі »
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 734 | Додав: Тетяна | Дата: 08.03.2012 | Коментарі (1)

Вимоги до сучасного уроку
І. Дидактичні вимоги до сучасного уроку
1. Чітке формулювання освітніх завдань в цілому і його складових елементів, їхній зв'язок з розвиваючими і виховними завданнями.
2. Визначення оптимального змісту уроку відповідно до вимог навчальної програми і цілей уроку, з урахуванням рівня підготовки й підготовленості учнів.
3. Прогнозування рівня засвоєння учнями наукових знань, сформованості умінь і навичок як на уроці, так і на окремих його етапах.
4. Вибір найраціональніших, оптимальних методів, прийомів і засобів навчання, стимулювання і контролю. Вибір форм організації, що забезпечує максимальну самостійність у навчанні учнів.
5. Реалізація на уроці всіх дидактичних принципів.
6. Створення умов для успішного навчання учнів.
II. Психологічні вимоги до уроку
1. Психологічна мета уроку:
1) Проектування розвитку учнів у межах вивчення конкретного навчального предмет ... Читати далі »
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 669 | Додав: Тетяна | Дата: 08.03.2012 | Коментарі (0)

ЛІПЛЕННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:
МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЛІПЛЕННЯ


Вступ.
Скульптура (Lat sculptura, від sculpo) - висікаю, вирізаю. Процес творення, пластика від грецького (plastike, від plaso) - ліплю, вид образотворчого мистецтва заснований на принципі об’ємного, фізичного тривимірного зображення. Як правило, об’єкт зображення в скульптурі сама людина, менше - тварина (анімалістичний жанр), ще менше природа (пейзаж) та речі (натюрморт).
Постановка фігур у просторі, передача її рухів, пози, світлотіньове моделювання підсилююче рельєфність форми, фактура ліплення або обробки матеріалу, архітентонічна організація об’єму, зоровий ефект його маси, вагових відношень, вибір пропозицій специфічний в кожному випадку, характер силуету, є головним засобом вираження скульптури.
Об’ємна скульптурна форма будується в реальному просторі за законами гармонії, ритму, рівноваги, взаємодії з навколишньою архітектурою або природним середовищем, та н ... Читати далі »
Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 829 | Додав: Тетяна | Дата: 08.03.2012 | Коментарі (0)

М. Метерлінк «Синій птах». Пошуки щастя

Мета. Розкрити зміст п’єси, розвивати навички проблемно-тематичного аналізу; шукати спільне і відмінне в прочитаних творах; розкрити символіку твору, довести, що істина нескінченна, за неї треба боротися, активізувати пізнавальні можливості виховувати старанність і наполегливість у пошуковій роботі; виховувати уважне ставлення один до одного.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Форма проведення: проект.
Обладнання: портрет М. Метерлінка; тексти феєрії М. Метерлінка «Синій птах» та драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня», ілюстрації до п’єс.
Епіграф «Потрібно вірити в можливість щастя, аби бути щасливим». /Лев Толстой/
Зміст уроку
I. Організаційна частина
1. Слово вчителя (актуалізація опорних знань про проект)
Учні! Сьогодні ми працюємо за проектом. А це значить – працюємо за шістьма «П». (Учні піднімають аркуш паперу з написаними визначенням ... Читати далі »
Категорія: МО гуманітарного циклу | Переглядів: 10271 | Додав: Тетяна | Дата: 08.03.2012 | Коментарі (0)

Приклади гімнастичних вправ для дітей 6-7 років

1. «Вітер дме»
В. П. (вихідне положення): стоячи, ноги нарізно, руки на поясі — вдих.
1—4 — зігнуті долоні піднести до рота, видихаючи довше, вимовляти «у-у-у», набути В. П. Повторити 8 разів.
2. «Погріємося»
В. П.: стоячи, ноги нарізно.
1—2 — плавно руки у сторони — вдих.
3—4— махом обхватити себе за плечі, різко видихнути, сказати «ух!»
Повторити 8 разів.
3. «Покатаємо снігову грудку»
В. П.: стоячи, ноги на ширині плечей. 1—2 — руки в сторони — вдих.
1—4 — нахил, не згинаючи колін, опущеними руками рух уперед-назад — видих, випрямитися. Повторити 6 разів.
4. «Високі замети»
В. П.: лежачи на спині.
Прямими ногами описати півколо в один бік, пауза — те ж в інший.
... Читати далі »
Категорія: МО природничо-математичного циклу | Переглядів: 883 | Додав: Тетяна | Дата: 07.03.2012 | Коментарі (0)

Урок зарубіжної літератури у 10 класі
Ананова Т.О., вчитель світової літератури

 

     Тема: Шарль Бодлер – пізній романтик і предтеча символізму.
Категорія: МО гуманітарного циклу | Переглядів: 1130 | Додав: Директор | Дата: 04.03.2012 | Коментарі (0)


                   Науково- методичний проект 

              Лошкарівської ЗОШ І - ІІІ ступенів 

        ... Читати далі »

Категорія: МО класних керівників | Переглядів: 692 | Додав: Директор | Дата: 26.02.2012 | Коментарі (0)

« 1 2 3 »